Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser hos.
Dorthe Flak.dk
I.C.Chr. Alle 1
6950 Ringkøbing
Telefon: 21487477
Mail: dortheflak@gmail.com
CVR: 28275935
Priser
Hos Dorthe Flak.dk er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.
Betaling
Dorthe Flak.dk modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
- MobilePay på 21487477 eller
- Bankoverførsel Reg.3409-13479569
Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.
Levering
Dorthe Flak.dk tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 9 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.
Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra ca. 40 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland. Dine varer sendes med DAO. Opstår der problemer, kontakt os. Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.
Reklamationsret
Købelovens mangels regler finder anvendelse på varekøb, og forbrugerkøbeloven gælder, hvis du er forbruger. Du har krav på, at varen skal være kontraktmæssig. Du har flere rettigheder efter disse love, hvis varen er mangelfuld eller leverancen er forsinket.
Når du handler på Dortheflak.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvis der er mangler ved din vare. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvordan reklamerer jeg?
Ønsker du at reklamere over et produkt, du har købt på Dortheflak.dk skal du kontakte Dorthe på 21487477 eller mail:dortheflak@gmail.com og opret en sag til din reklamation.
Du skal reklamere inden for 14 dage efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Varen sendes til:
Dorthe Flak
Fjord Alle 17,2
6950 Ringkøbing
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering, som er din dokumentation for afsendelse, og så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Særligt vedrørende Cremer.
Reklamationsretten gælder ikke Åbnede produkter refunderes ikke. kun ødelagt emballage via fragten, som du tager billede af og sender SMS til 2148747 eller Mail: dortheflak@gmail.com samme dag du modtager pakken
Du kan få varen ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Sende billede bevis til Dorthe på 21487477 eller mail: dortheflak@gmail.com.
Spørgsmål / klage
Hvis du vil klage eller spørge over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på 21487477 eller dortheflak@gmail.com
Refusion og Returnering
Du skal sende din ordre retur senest 14 dage efter, du har fået godkendt din refusion. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende
- mobilepay nummer –
- bank oplysninger i form af regnr. og kontonr.
Så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail dine oplysninger som kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.
Varer undtaget fortrydelsesretten
- Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten: (personlig pleje)
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
- Varer, hvor plomberingen er brudt.
Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug. Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Persondatapolitik
Til forsendelsen skal jeg bruge:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt
Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Dorthe Flak.dk Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret. Dine oplysninger vider gives IKKE til 3 person.